پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
دکتر حق وردی:
همدلانه خدمت كنید و به دنبال تحول آفرینی باشید.

دکتر حق وردی نماینده منتخب مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس یازدهم شورای اسلامی در نشست بررسی و پیگیری مشکلات روستاهای تابعه بخش مرکزی شهریار با تاکید بر اینکه ادارات خود را جزئی از پیکره خدمت رسانی به مردم بدانند گفت: مسئولین بصورت همدلانه خدمت کنند و با دید کلی نگری به دنبال تحول آفرینی باشند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ جلسه بررسی مشکلات روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان شهریار با حضور مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار، دکتر حق وردی نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرمانداری، منجیری بخشدار مرکزی شهریار، روسای ادارات، دهیاران، شوراهای روستایی و جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش؛ دکتر حسین حق وردی نماینده منتخب مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس یازدهم در این جلسه با بیان این مطلب که ادارات باید خود را جزئی از پیکره خدمت رسانی به مردم بدانند که تنها نفع شهرستان را در نظر داشته اظهار کرد: ادارات و مجموعه های مختلف، با همدلی و هماهنگی با دیگر دستگاه های دولتی خط مشی تعهد به خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند و جلب رضایت عمومی مردم را در ظنر داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه به اهمیت اقتصاد و فرهنگ و نقش مهم روحیه تحول آفرینی برای نجات از روزمرگی، این نکته را گوشزد کرد که مشکلات مردم باید به نحو درستی پیش بینی شود خاطرنشان کرد: مردم از عملکرد مسئولین خسته شدند و ما نباید اجازه دهیم نارضایتی مردم افزایش پیدا کند. مجلس برای حل این مشکلات عزم خود را برای حل مشکلات و چالش های موجود جزم کرده است.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0