چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ 
  • کد خبر : ۹۹۹۸
🔻اداره برق منطقه‌ای باغستان در زمین اهدایی از سوی مدیریت شهری احداث خواهد شد

🔸شمسایی سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به اختصاص زمینی ۲ هزار متری از سوی شورای اسلامی و شهرداری باغستان به منظور احداث اداره برق منطقه‌ای، گفت: همچنین به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان با واگذاری ساختمانی از سوی  مدیریت شهری واحدهای امور مشترکین و حوادث غیرمترقبه اداره برق در باغستان مستقر خواهند شد.


🔹به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، جلسه مشترک فی ما بین مسئولان مدیریت شهری باغستان و رئیس اداره بری منطقه شهریار در خصوص احداث اداره برق منطقه‌ای باغستان برگزار و پس از آن از زمین مورد نظر بازدید شد.

🔹در این بازدید که با حضور رحیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر باغستان، شمسایی سرپرست شهرداری باغستان ‌و لشگری رئیس اداره برق منطقه شهریار برگزار شد، جوانب مختلف آغاز این پروژه بررسی شد.

🔹محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت استقرار ادارات خدمات‌رسان، گفت: ادارات خدمات‌رسان به ویژه اداره برق با توجه به جایگاه مهم خود به صورت مستمر با شهروندان در ارتباط هستند و استقرار و خدمات‌رسانی این ادارات در شهر باغستان با توجه به ظرفیت‌ها و جمعیت فزاینده حائز اهمیت است.

🔹وی با اشاره به تعامل مدیریت شهری با اداره برق منطقه شهریار، افزود: در نخستین گام مقرر شد شورا اسلامی و شهرداری باغستان طی آینده بسیار نزدیک ساختمانی در اختیار اداره برق منطقه قرار دهد تا واحدهای امور مشترکین و حوادث غیرمترقبه با تامین پرسنل از سوی اداره برق به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان در شهر باغستان مستقر شوند. 

🔹سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به دراختیار گذاشتن زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع از سوی شورای اسلامی و شهرداری، بیان‌کرد: با عنایت به آغاز کار، پس از سیر مراحل اداری و احداث ساختمان، شهروندان از استقرار اداره برق منطقه‌ای باغستان بهره‌مند خواهند شد و از تردد‌های اضافه به مرکز شهرستان جلوگیری خواهد شد.

🔹شمسایی ضمن تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری‌های دکتر حق‌وردی نماینده محترم مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و مهندس شفیع‌زاده فرماندار محترم شهرستان شهریار در این مسیر، تصریح‌کرد: رویکرد مدیریت شهری باغستان همواره تعامل با تمامی دستگاه‌عا و نهادها در راستای رفاه و ارتقا خدمات‌رسانی به شهروندان شریف باغستان بوده است.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0