جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ 
  • کد خبر : ۹۹۹۴
🔻پیام تبریك مدیریت شهری باغستان به مناسبت هفته قوه قضاییه

🔸رئیس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری باغستان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش، نقش پررنگ دستگاه قضایی با مأموریت اصلی برقراری عدل و قسط را در اعتمادآفرینی و تقویت سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی بسیار حیاتی و مهم دانستند.

بسمه تعالی 

رهبری معظم انقلاب:
▫️در نظام جمهوری اسلامی که مبنای نظام و مشروعیت نظام متکی است به حق و عدل ـ این پایه‌ی اساسی نظام ماست ـ دستگاه قضا حساسیت مضاعفی پیدا می‌کند.

🔹قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی‌بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا کرده و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است.

🔹آیت‌الله شهید دکتر بهشتی از چهره‌های شهیر تاریخ معاصر ایران است که امام راحل در تبیین شخصیت این مبارز انقلابی فرموده بودند که بهشتی خود یک ملت بود و به مدد خودسازی روحی و معنوی و نیز توان فوق‌العاده مدیریتی، یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌هایی بود که در پیشبرد و تثبیت انقلاب اسلامی به ویژه در دستگاه قضا نقشی اساسی ایفا کرد.

🔹اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به هموطنان و تمامی دست‌اندرکاران شریف برقراری عدالت به ویژه دکتر کمیلی مقدم ریاست محترم دادگستری شهرستان شهریار، دکتر عسگری‌پور دادستان محترم شهرستان شهریار و قضات و پرسنل زحمت‌کش مجموعه قضایی شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند متعال خواستاریم.

▫️رحیم رحیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر باغستان 
▫️محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان

🔘 روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0