جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ 
  • کد خبر : ۷۳۴۸
شهرداری باغستان در نظر دارد نسبت به انجام خدمات كنترل كیفی پروژههای عمرانی و انجام آزمایشات مكانیك خاك به شرح ذیل از طریق استعلام بهاء اقدام نماید.

متن استعلام بها : 

شهرداري باغستان در نظر دارد نسبت به انجام خدمات کنترل کیفی پروژههای عمرانی و انجام آزمایشات مکانیک خاک   به شرح ذیل  از طریق استعلام بهاء اقدام نماید. لذا متقاضیان آخرین قیمت پیشنهادی خود را اعلام و حداکثر تا تاریخ 20/ 03/1397 (یک شنبه) به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نمائید. در ضمـن کمیسیون معـاملات در تاریخ 21/03/1397 ( دوشنبه) نسبت به بازگشـایی پاکت های واصـله اقدام می نماید.

1ـ شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد .

2ـ به پیشنهادات فاقد مهر ،امضاء ،آدرس ،تلفن ، مخدوش ، مشروط و یا پیشنهادهایی که پس از موعد مقرّر واصل گردد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

3ـ مدّت قرارداد از تاریخ عقد قرارداد  به مدّت 12 ماه

4ـ ناظر فنی و کیفی معاونت فنی و عمرانی معرفی می گردد .

5ـ کلیه پرداختها پس از انجام موضوع قرارداد و انجام صورتجلسه باتأییده ناظر فنی و کیفی قابل پرداخت می باشد.

6ـ شرح مختصری از موضوع استعلام بهاء :

7- (سقف قرارداد به مبلغ 000/000/500/1 ريال)

8- ارایه تصویر اساسنامه و مدارک شرکت ، رتبه بندی مشاوره به   پیوست برگه استعلام بهاء و  همخوانی موضوع استعلام با اساسنامه  الزامی می باشد

9- شرکت های مذکور دارای مجوز لز وزارت راه و شهرسازی ( نظام مهندسی ) یا اداره استاندارد استان تهران باشند

10 -اینجانب .................................... با سمت ...............................شرکت ...................................... به شماره ثبت .................................. و کد اقتصادی........................................به آدرس ........................................................................................................................................تلفن .................................................... پس از آگاهی از شرایط استعلام بهاء و اطلاع از کلیه شرایط و عوامل موجود از لحاظ انجام کارهای مورد پیمان قیمت پیشنهادی را بر مبنای مشخصات فوق بر اساس آخرین تعرفه های خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری و همچنین سایر ردیف های ستاره دار با ضریب ...................................................... اعلام می نمایم .



امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0